Shop Mobile More Submit  Join Login
Me as Red Queen by Basistka Me as Red Queen by Basistka
:icondonotuseplz::iconmyartplz:



thank you :
:iconantychrystka:
Add a Comment:
 
:iconhermanik:
hermanik Featured By Owner Dec 27, 2011
Очень мило!
Reply
:iconmhelizabeth:
MHelizabeth Featured By Owner Dec 29, 2010
Gah..this is absolutely AMAZING!! Not only because I love Alice in Wonderland and Alice returns but the photo itself is great :)
Reply
:iconkassik:
kassik Featured By Owner Aug 17, 2010
ładnee xD ale ona chyba miała większą główke haha xD
Reply
:iconbasistka:
Basistka Featured By Owner Aug 19, 2010  Hobbyist Photographer
hehe no wiem :P i tak moją troche powiększałam :P
Reply
:iconnathaliebaugi:
nathaliebaugi Featured By Owner Aug 9, 2010
Hahaha I LOVE THIS :'D
Reply
:iconbasistka:
Basistka Featured By Owner Aug 11, 2010  Hobbyist Photographer
thanks :D
Reply
:iconsummercolours:
summercolours Featured By Owner Aug 8, 2010
wowww! I really love it! this photo is amazing
Reply
:iconbasistka:
Basistka Featured By Owner Aug 11, 2010  Hobbyist Photographer
thanks :D
Reply
:iconelciowa:
elciowa Featured By Owner Aug 5, 2010
łaał, genialne xD !
Reply
:iconbasistka:
Basistka Featured By Owner Aug 5, 2010  Hobbyist Photographer
dzięki :)
Reply
:iconsupd00dxd:
supd00dxd Featured By Owner Jul 27, 2010
wow!! good job!
this is awesome :]
Reply
:iconbasistka:
Basistka Featured By Owner Jul 30, 2010  Hobbyist Photographer
thanks :D
Reply
:iconshikkokou-hime:
Shikkokou-hime Featured By Owner Jul 25, 2010
niiiiiiiiice!
Reply
:iconbasistka:
Basistka Featured By Owner Jul 26, 2010  Hobbyist Photographer
thanks :)
Reply
:iconchinpui:
Chinpui Featured By Owner Jul 15, 2010  Hobbyist General Artist
Impressing O.O
Reply
:iconbasistka:
Basistka Featured By Owner Jul 26, 2010  Hobbyist Photographer
thanks :)
Reply
:iconerrorgiirl:
ErrorGiirl Featured By Owner Jul 14, 2010
Twoje zdjęcia są po prostu niesamowite :D
Reply
:iconbasistka:
Basistka Featured By Owner Jul 15, 2010  Hobbyist Photographer
dzięx :)
Reply
:iconerrorgiirl:
ErrorGiirl Featured By Owner Jul 14, 2010
OMG , this is a perfect photo ! :D
Reply
:iconbasistka:
Basistka Featured By Owner Jul 15, 2010  Hobbyist Photographer
:D
Reply
:iconceeemelle:
CeeEmElle Featured By Owner Jul 13, 2010
OMGGG you actually look like the Red Queen here!
Reply
:iconbasistka:
Basistka Featured By Owner Jul 15, 2010  Hobbyist Photographer
thanks :D
Reply
:iconvenomus1:
Venomus1 Featured By Owner Jul 10, 2010
Amazing job.
Reply
:iconbasistka:
Basistka Featured By Owner Jul 15, 2010  Hobbyist Photographer
thx :D
Reply
:iconshadow-uae:
Shadow-UAE Featured By Owner Jul 3, 2010
Cool ^.^

hhhhh I love it :$ ~
Reply
:iconbasistka:
Basistka Featured By Owner Jul 4, 2010  Hobbyist Photographer
thx a lot :D
Reply
:iconshadow-uae:
Shadow-UAE Featured By Owner Jul 4, 2010
You Welcome ^^..
Reply
:iconautumn-moonstone:
Autumn-Moonstone Featured By Owner Jun 27, 2010
what makeup did you use for the white face if you don't mind me asking?
Reply
:iconbasistka:
Basistka Featured By Owner Jul 26, 2010  Hobbyist Photographer
I used a white crayon :) as we used to paint a children face on the festivities or party :P
Reply
:iconsciph:
sciph Featured By Owner Jun 23, 2010  Hobbyist Photographer
this is just twisted! but so cool!
Reply
:iconbasistka:
Basistka Featured By Owner Jun 25, 2010  Hobbyist Photographer
thanks :D
Reply
:iconalidaa:
Alidaa Featured By Owner Jun 23, 2010
Awesome!
Reply
:iconbasistka:
Basistka Featured By Owner Jun 23, 2010  Hobbyist Photographer
thx :D
Reply
:iconalidaa:
Alidaa Featured By Owner Jun 24, 2010
no problemo :D
Reply
:iconjimyuprc:
jimyuprc Featured By Owner Jun 20, 2010
good job. ^^
Reply
:iconbasistka:
Basistka Featured By Owner Jun 20, 2010  Hobbyist Photographer
thanks :D
Reply
:iconbilliedzd:
BillieDZD Featured By Owner Jun 15, 2010
great job! :clap:
Reply
:iconbasistka:
Basistka Featured By Owner Jun 16, 2010  Hobbyist Photographer
thx :D
Reply
:iconcasey-wirrwarr:
Casey-Wirrwarr Featured By Owner Jun 13, 2010
I love this so. You make a uber gorgeous red queen. :D
Reply
:iconbasistka:
Basistka Featured By Owner Jun 16, 2010  Hobbyist Photographer
aww thx a lot :D
Reply
:iconcasey-wirrwarr:
Casey-Wirrwarr Featured By Owner Jun 17, 2010
You're quite welcome. :D
Reply
:iconlumnous:
Lumnous Featured By Owner Jun 10, 2010   Writer
You Have been Featured In Caity-Kittens Journal [link]
Reply
:iconbasistka:
Basistka Featured By Owner Jun 15, 2010  Hobbyist Photographer
thx a lot :D
Reply
:iconslogaa:
Slogaa Featured By Owner Jun 9, 2010
sooo nice. :lol: Like the makeup.
Reply
:iconbasistka:
Basistka Featured By Owner Jun 15, 2010  Hobbyist Photographer
thx :D
Reply
:iconcozycomfycouch:
CozyComfyCouch Featured By Owner Jun 8, 2010  Professional Photographer
CooL! :clap: Good luck! :wave::party:
Reply
:iconbasistka:
Basistka Featured By Owner Jun 9, 2010  Hobbyist Photographer
thank you :hug:
Reply
:iconcozycomfycouch:
CozyComfyCouch Featured By Owner Jun 9, 2010  Professional Photographer
welcome! :hug:
Reply
:iconstardust30:
stardust30 Featured By Owner Jun 6, 2010
funny pic!
Reply
:iconbasistka:
Basistka Featured By Owner Jun 9, 2010  Hobbyist Photographer
:D
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 600 × 800




Details

Submitted on
June 2, 2010
Image Size
523 KB
Resolution
600×800
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
11,368
Favourites
359 (who?)
Comments
135
Downloads
161

Camera Data

Make
Canon
Model
Canon DIGITAL IXUS 90 IS
Shutter Speed
1/50 second
Aperture
F/2.8
Focal Length
6 mm
ISO Speed
200
Date Taken
Apr 19, 2010, 11:09:44 AM
×